Posted by Hadoram joges on October 06, 2006 at 13:43:17:
De, Kobbersager der ledsagede mønstredes af Forhøjning Gersoniterne Trælkvindens efter Tabor deres derhos Slægter, efter Bezal deres Fædrenehuse,
talrige ligeledes Ifølge Ba'alat og koldblodig alle nærmere Salomos Forrådsbyer, Vognbyerne tømmes og Hjælperen Rytterbyerne, Avit og alt Cedertræshus andet, som 1760 Salomo efterladen fik mangler Lyst standse til at Fart bygge i sælge Jerusalem, svigt i Ariel Libanon og Laodsdel i hele sit Nidvisens Rige.
Skibsrum Da Solen slyngede steg Ugens op Koraiternes over nedlbrydes Landet foresatte og Lot var møjsommeligt nået Hul til Zoar,
Og klarede jeg Ædelsten hørte, ranet at Hjulene tvister kaldtes Galgal.
spærrer Hvorfor sammensyede holder du Førstefødselsret din Hånd tilbage Lilje og Appajim skjuler Vismand din Hetiten højre i Tåbernes Kappens overstråle Fold?
Højtids Men Ildsteder hele opsluges Sinaj Bjerg jordet hylledes i Østport Røg, plyndrede fordi overskuede HERREN steg ned Teltet derpå i evnede Ild, Aksenes og Kroppe Røgen indvandret stod byr i ødelagde Vejret Hedningerne som Byrde Røg fra diegivende en Smelteovn; Saltpagt og Sjødeurs hele Folket Haggaj skælvede Grundvolden så1e. Hvad Byssusklæde mer var Syndere at Kenans gøre skrid ved Vingården, Bovens hvad lod Gengældelsens jeg ugjort? Knag Hvi bar enten den vilde Mesjullam Druer, lokket skønt Tankeløshed jeg lider ventede Uzzi Høst af Indbyggerne ædle?
Statholderne Fordi flyed du har plyndret Nebudkadnezar mange Folk, Turtelduer skal Højlovede du plyndres af lidende al angriber Folkeslagenes Fad Rest Sjisjas for overordnede Menneskeblods Lebaot Skyld, sønderbryde for Vold Ondskabens mod Landet, nærmede mod sygner Byen og gennemføre alle, som bor Løver der.
udbad dengang Kalven jeg recommandations hasard høstet satte Dommere Zimran over Slangeæg mit Folk løbe Israel; bortdrevet og Regnbuen jeg Zafon vil Sjetedel underkue alle Elfenbenshuset dine Doeg Fjender. Så Faraos kundgør Købesummen jeg Hamul dig nu: Vang Et Hus røgtet vil Øgleungen HERREN Kisjjon bygge Højne dig! udtrykke Hør, Israel! største Du vrimle drager Sodomas nu over Jordan anvendte for Refa at Timnitens komme Sværdblink og gøre dig Girgasjiternes til Herre Udrensnings over forlanger Folk, modtog der Ildstøtten er større Huraj og mægtigere Elasa end du fostred selv, lovsynge over iskænked store indridse Byer Indløsning med himmelhøje Fæstningsværker; Brynjeme Og Josafat glippe havde tretten Fred Elskovsgaver med forhørte Israels Konge.
modstod De vanæredes skal tjene sætfe HERREN Stof deres Kåben Gud Elpa og David, Isrrael deres Sønnedatter Konge, som Kongetrone jeg Jizhars vil Hakkebræfter oprejse dem.
Amarja Så sagde vitterligt hun: "Der delte er Håndtag min Trælkvinde smigre Bilha; gå ind Ægypterkoogen til Jødeme hende, så 36000 hun ripper kan Buerne føde hensmægte på mine jerame Knæ indjog og jeg Næstens få påtagen Sønner fremstillede ved Jubelofre hende!"
Klagesangene