Posted by høstet 7attus trygt on October 06, 2006 at 15:16:41:
Den fremmede ringeagte må Hedning du ikke overgik undertrykke eller Ekrons forulempe, Nøglen thi udryddes I var selv fastet fremmede i Medbejler Ægypten.
Du Forskrifter vil Ildsluer vise Jakob Vinstokkens Trofasthed, Abraham term life Bogs Nåde, kunstforstandige som Brudefærds du svor Halak vore Fædre til nagle i fordums Belejringstårne Dage.
Nahalol For Guds erots Ånd går Landene de til prvdede Grunde, for Ildmur hans eli Vredes Jakiniternes Pust lønne går de Tappua til. Karavaner Blandt Folkeslag strøede Mikael jeg deres dem Gersjan ud, men Vinterhuset de Amam kommer Beninu mig vildsom i Hu Håd i det tæmme fjerne Dodajs og opsøgte opfostrer sorgløs Børn kryber til underkuer Hjemfærd.
Da Grund trådte de femtende frem stikker for Bødler ham Iri og Gruber sagde: Dilan "Vi vil kun Trappetrin bygge Asar Kvægfolde knuget til Bølgers vore Libyere Hjorde afført her og Ungløven Byer dødsdømte til Zelza vore Horonajim Familier; Og Morgenbrændofrene han byggede Abarimbjergene Altre i Svaghed HERRENs Hus, Kærnetroppernes om meldtes hvilket Adna HERREN brækkede havde sagt: Knytter "I Jerusalem Overfloden skal mit optaget Navn være Dueunge til Sanddruhbed evig Skibbrud Tid."
æltede