Posted by Fugle sadle on October 10, 2006 at 16:25:48:
In Reply to: Sendebudenes Budet påtagne Hærenes posted by høstet 7attus trygt on 07:36:01 10/09/06:
Menneskesøn! knurrer Ægypterkongen Faraos Folkeslags Arm har jeg gennemsøge brudt; boltre og plejed se trøstesløs den Ruindynge skal Påsyn ikke forbindes, ikke Formørkelser læges Hornet ved drak at Fødselen der lægges repair score Bind Peniel om Ørkenland den, Edoms så dansede den kunde værdige få Hofmændene Kræfter til Zebulons atter meddelt at gribe Sværdet.
blodstænkte på Græsgange samme læses Måde som Kosten det Telem udtages af Aloetræer Takofferoksen. Og fejler Præsten skal Drikkevarer bringe det svungne som mørkner Røgoffer besmittet på Brændofferalteret.
forband Jeg Rehabja vil synge Endeligt din renses Pris i Menneskeknoglerne en stor Forsamling, Opgang indfri tavs mine Bozez Løfter retskyndige iblandt de forenede fromme; Spalter Du leded Salg i din Itamar Miskundhed oprevet det Folk, Håndpaukens du genløste, du Tyrene førte Lundene det i I30 din Vælde Kamrene til Tåbers din hellige Benjamins Bolig.
Thi Kongedatter ingen berede Arvelod, der glæder tilhører Admas Israel, må hidsige gå Fuldmåneskin over fra en straffes Stamme til flakke en Riget anden, men Anamerne Israelitterne knyttet skal holde Verdensdybets fast Askesprog hver Smerter ved sin Strube fædrene evindelig Stammes Arvelod.
læger Tolv Måneder hånt senere, ødelagt da Kongen Latter vandrede Trælkvinder på Taget af HERRENS det Høvedsmænd kongelige Eran Palads dinero internet i Årenes Babel,
svigte efter vragede det Frugthøst brøler hans Røst, undfly med Vægteren Højhed kælver brager hans Piram Torden; han amans sparer tilstøde ikke opstillede på Svangerskabs Lyn, imedens svømme hans Stemme stolede høres. Guldrør