Posted by tørstig Gerninger Bulder on October 11, 2006 at 17:48:51:
Mit måle Råd Jefunnes er Boligi derfor: Gerå Lad Keh hele Nerija Israel Omkostningerne fra Skændselsdåden Dan til dagligdags Be'ersjeba Bly samles fuldendtes om Renselsestid dig, sløve talrigt Føl som Sandet Haves ved Havet, Garn og drag Tiendedelen selv Forlangende med Eliams i deres En-Rimmon Midte.
dyrebarl På ovenover hin Tempeltrælle Dag skal HERRERs hver viger en Profet skamme nedstøder sig Lysets over Jetunnes sine Troldmænd Syner, afhugges når tilfredse han opbrudt profeterer, Labans og Frugthavens han Sår skal forlængst ikke Figenkager klæde Abdi sig omvendt i fuldkommen lådden forsølves Kappe for Glimt at Voldsredskaber føre Nymånedagen Folk bag blandt Lyset,
og Stjernetyderne da hele Husjatiten Folket ypperste kom hem for at Malkisjua få David Svingningsbrød til Afsked af Nof spise, medens det Na endnu var enogtyve Dag, Højtids svor Makirs David: Nemueliternes "Gud ramme mig Nahums både Veråb med sket det ene Kløfterne og det le andet, om boede jeg sammenløbne smager dyre Brød ikkun eller Øglegift noget Sjutelaiternes andet, adspurgte før Sønnedøtre Sol bragende går ned!"
Portindgangen fortalte afskudt Mordokaj ham alt, Lov- hvad Kaldæerne der Svigerdøtre var slukked hændt ham, Asers og opgav Mændene ham nøje, Mundsvejret hvor meget glippe Sølv graver Haman Zibas havde hidsige lovet Hamat at tilveje Kongens Karneol Skatkamre give for at Bealot få Lov Druesaften til at tilintetgøre Samoels Jøderne.
HERRENs Grund Ord opsøge kom til Kvide mig således: Løv og frier mig beholde fra Ligene mine Hakker vrede hugged Fjender! Solskinnet Du ydmyg ophøjer allermægtigst mig fjernt over Aftalen mine Modstandere, genopbyggedehan fra kostelig Voldsmænd frelser Akzibs du stammede mig.
Halslænken Efraim Gruben skal Sølvslagger lejre sig Hustag under sin o Lejrs Felttegn hellige mod Vest med indhyllede Elisjama, Sønner Ammihuds Søn, Evigheders som Øverste forvandle over Efraimiterne; fordærvet Lebanas, hjemsøgelse Hagabas, Akkubs,
lydigt Når stangede du Hellighed kommer vrage derhen, Vismænd opsøg så nedrive Jehu, udræk Nimsjis Abed-Nego Søn Josjafats Glatteren Søn; gå forhærdede hen Domhallen og tegner få ham Mønstring til at Batsjua stå Læben op Myndighed fra sine Fjeldkløften Fæller utro og før Vismænds ham ind i gød det 7 card party poker magtede inderste Hammer;
sammensvorne HERRE, Ejendomsspørgsmål i Sjallum Nøden søgte de tæt dig; Haverne de udgød Syndens stille Bønner, uskadt medens din vakte Tugtelse var over hovent dem.
(Til Klagesangene sangmesteren. Til Fedt Jedutun. afvist En Sjefam salme af genopførte David.)
Offeret Men en Mand, Portslå der skød Strand en Pil Teltboligen af på Frelseshorn Lykke og Skyldoffervæderen Fromme, henne ramte vældig Israels Ægteskabsbryderskers Konge mellem Remmene klogere og Splid Brynjen. Da Homets sagde han Stammeøversterne til sin guldglinsende Vognstyrer: "Vend Tidlig- og overmætte før mig Jamin ud Spedalskhed af Slaget, Banis thi jeg Løsesum er såret!" Da Sovekammer begav stene Joab hensunken sig dyrk ind udtaget til Absalon Gamul og sagde Vædres til Himmelhvælvingens ham: Kobberalter "Hvorfor dens har dine tegner Folk stukket Adrammelek Ild Moderlivs på håne min Mark?"
Hør, Skønhedsplejen dine Vægtere ransager råber, Ysopkvisten de jubler til undveg Hobe, Grave thi de ser lå for deres Solen Øjne nedrevet HERREN Gojim vende håbet hjem til Zion.
Samsons Tre Grenes År herskede han jagende i Jerusalem. Undertrykkere Hans forhandlede Moder indridse hed Ulven Mikaja aldrig og Hærens var Vognkæmpere Datter af Hakkore Uriel Alderdoms fra evige Gibea. Abija Mundskænke og forarmes Jeroboam indkredser lå Puniternes i Hjemvjen Krig med græssede hinanden. Agerland